De laatste dag!

15 augustus 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Ik heb het dagje rollercoasterpark overleefd. Wat een enge dingen zeg. Een paar jaar geleden had ik mijn hand er niet voor omgedraaid, maar ik kom er misselijk uit, bah! Deze achtbanen zijn niet normaal meer. En geen goede combi met het weer. Ik neem mijn laatste zin uit mijn vorige log geheel terug. Ja de temperatuur was lekker toen we hadden ontbeten, maar eenmaal in het park was het dus heet. Ik sprak een Amerikaanse die net als ik aan het wachten was totdat de mannen weer uit een achtbaan zouden komen. Zij vertelde dat dit de 2e week was met een hittegolf in LA. Gisteren was het 38C. En of we niks hadden gemerkt van de 2 kleine aardbevingen die er zijn geweest. Huh....nee niks van gemerkt. Het bleek afgelopen week te zijn gebeurd en toen waren wij er nog helemaal niet, daarbij is LA zo groot, wij zitten er nu al een uur vandaan. Oh ja het heerlijke rijden op de snelwegen rond LA neem ik ook terug, want ook hier reden we in file. Maar de Amerikanen jagen niet op, claxonneren niet, rijden niet op je bumper, we hebben er alleen iets langer over gedaan om in het park te komen. Wat een drukte zeg op de wegen. Een voordeel in het park, het was zo heet dat er niet zo veel bezoekers waren als normaal het geval zou zijn, waardoor we bijna overal zo door konden lopen en niet lang hebben hoeven wachten. De boomstammetjes op het water vond ik het leukst, lekker op het water en nat worden met deze temperaturen was helemaal niet erg! En we hadden veel lol met z'n vieren!

Vandaag gaan we naar Disneyland, dat kunnen we lopen. Heerlijk! We nemen een parkhopper-pas dwz dan kun je hoppen tussen de twee Disneyparken; Disneyland en California Adventure. We hebben er zin in! Disney heeft toch echt de mooiste parken :-).

Waarschijnlijk is dit mijn laatste log. Morgenochtend moeten we vroeg op, omdat we om 11 uur op het vliegveld moeten zijn en natuurlijk eerst de auto af moeten leveren en het is ong. 45 minuten rijden vanaf hier. We hebben het fantastisch gehad en het lijkt wel of ik er meer van genoten heb dan 4 jaar geleden. De reis was goed te doen en wat hebben we ontzettende mooie dingen gezien. Wat een schoonheid! Ik had er nog wel een paar dagen aan vast willen plakken, maar aan alle leuke dingen komt een eind. Aan de andere kant is het ook fijn om weer naar huis te gaan hoor. Amerika is een geweldig land en om te reizen zeker, maar ik zou er toch niet willen wonen. Ik mopper veel op Nederland, maar ik denk toch dat wij het heel goed hebben in ons eigen kikkerlandje!

Tot gauw!

Veel liefs, Laurette XXX

1. Jos en Ellen:
    15 augustus 2012
    Wens jullie een goede reis terug. Ben blij jullie vrijdag weer te zien. Dikke kus van ons vieren
  2. Annelies:
    15 augustus 2012
    Hele goede reis en je hebt een erg leuk verslag geschreven! Bedankt dat we op afstand mee mochten genieten.
  3. Janet:
    15 augustus 2012
    Wat heb je ons mooi op de hoogte gehouden van jullie reis! Fijn om je straks weer te zien en te spreken! Goede reis en tot gauw! Xxx
  4. Laurette:
    16 augustus 2012
    Dank jullie wel! Tot gauw!
    XXX